22.2.09

Uusi elämä alkaa..

Nyt se varmaa: olen virallisesti työtön! Mutta uskomatonta kyllä: en koe sitä lohduttomana ajatuksena. Olen päättänyt nauttia elämästäni ja keksittyä hankkimaan itselleni harrastuksia ja uusia ystäviä. Ja silti jatkaa sen unelmatyön etsimistä!

Tärkeintä on että olen onnellinen! Ja rakastunut! Uudelleen ja uudelleen! Nyt kun on päässyt irti työn tuomista ongelmista ja mieltä vaivaavista asioista: huomaan kanssani elävän miehen! Minulla on aivan mahtava kumppani rinnallani jonka kanssa voin jakaa aivan kaiken. Ja minulla on aivan ihana perhe ympärilläni! Tuntuu että silmäni ovat auenneet ja tunteeni heränneet. Jaksan hymyillä aamulla kun herään.

Vaikka mieltä painaa murhe siitä kuinka pärjäämme, olen kuitenkin "jalat maahan putovaa"- lajia. Vastoinkäymisiä tulee aina ja jokaisesta on jollainlailla selvitty. Mutta toivon että läheiseni huomaavat että olen onnellinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti